sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Give me everything with whatever

Anna minulle.
   Mitä tarvitsen
   Mitä haluan
   Haave, unelma

Tarkemmin miettien ; Anna kaikki.
ja vielä vähän enemmän.
   tilit täyteen
   taseet kuntoon
   kaikki viivan alle - ja navan.
   Mutta lihoa en halua.

Anna minulle
   ensin mahdollinen, sitten mahdoton.
   ja valta näiden määrittämiseen.
   anna minulle kaikkivaltiuus

Ja kun olet antanut minulle tämän kaiken.
   Anna lisää unelmia, jotta voisin vielä lisää kaivata, enemmän haluta.

Anna kaikki
   tai edes jotain.
Ennen kaikkea älä ota mitään pois.

Tarkemmin miettien jotain muuta.
   mitä tahansa, ettei olisi tätä samaa
   missä kaikki on saatu liian nuorena

Ratkaisuni hedonismin tuomiin ongelmiin on lisähedonismi
   Nopeammin, korkeammalle, kovempaa.
   Mutta harjoitusta en halua, se on raskasta ja ikävää.
   Siksi haluan, että kaikkia kutsutaan yhtä arvokkaiksi, ennen kaikkea itseäni.

Ja koska en eläissäni kaikkea saanut
   ja ennenkaikkea koska en halua mitään menettää
   saati kaikkea
   en edes kuolemassa

Anna minulle Paratiisi, jossa toteutumattomat unelmani äärettömästi toteutuvat.
   Asiaankuuluva armo.
   Sitä odotan vähän kuin kaupantekijäisiksi.
   Sillä enhän ole elämääni ansiotta elänyt.

Ei kommentteja: