lauantai 29. elokuuta 2015

Mun isi on parempi kuin sun isi

-Mun isi nostaa kaks sataa kiloa penkistä.
-Mun isi käyttää sun painoa nostavaa isääsi vastapainona jalkakyykyssä.

-Mun isi on reserviläisaktiivi, sillä on kivääri ja luotiliivit kotona kaapissa.
-Mun isi pärjää elämänsä läpi paljain käsin.

-Mun isä on rakentanut meidän kesämökin omin käsin.
-Mun isi ymmärtää käyttää vasaraa.

-Mun isi osaa juoda kaupan isoimman kaljapullon yhdellä huikalla hengittämättä välillä.
-Mun isi ei ole alkoholisti.

-Mun isillä on metsästyskortti.
-Mun isi ei pelkää susia.

-Mun isi seikkailee jopa vuoden rupeamia sademetsissä ja aavikoilla.
-Mun isi on tavattavissa. Aina.

-Mun isi on niin komea että häntä pyydettiin miesmalliksi eroottiseen lehteen.
-Mun isi on niin hyvä, että hän kelpaa miehenmalliksi kotona.

-Mun isi on niin seksikäs että vielä näin vanhempanakin naiset flirttailevat hänelle.
-Mun isille huippumallitkaan eivät edes yritä flirttailla, kun hän on monogaaminen ja varattu.

-Mun isin kouluttama dobermanni, Tora, on saanut palkintoja tottelevaisuuskokeissa.
-Mun isi osaa puhua tunteistaan ihmisille.

-Mun isillä on S -mallin mersu.
-Mun isin penis on niin iso että hän ei tarvitse lainkaan autoa.

-Mun isi pukeutuu Batmaniksi ja ilahduttaa syöpäsairaita lapsia.
-Kun Bruce Wayne haluaa joskus leikkiä oikeaa sankaria, hän pukeutuu mun isiksi.

-Mun isi vaan osaa.
-Niin osaakin. Ne alkeet mitä mun isi on hänelle armollisesti opettanut.

-Mun isi lyö sun isiä turpaan?
-Oikeesti, siis tähänkö se meni?
-Kyllä.
-No, ööö. Mun isi on kaatanut sun äitis. Ja sun äitiäs sun isäs pelkää!

Ei kommentteja: