tiistai 17. marraskuuta 2009
1 kommentti:
Ciinnostuin ma sun sanoist ia haluan sixi ehdottomasti mitellä canssais sanain säilää tahi muuten huastella.
Ennen taistoa näytän caswoni cuhin tekee tosi gentlemanni, tahi raotan cybäräin cantta antaen taiteilijanimen jolla minua puhuttaa. Ios haluan beittää aateluuteni ia toimia incognito iotta ylen ialoinen sucuisuuteni ei wastincumbbanini cättä turhaan bidättelis, teen tunnuxeni iotencin selwäxi. Nihin et caici tietäwät että sanoien tacana olen juuricin minä, encä secotu sanomain ioncu muun nimettoman sanomax, he cun ylen usein ioncin sortin celmi tahi ryovari on.
Mittelömme on cescittyy vahin tähän asiaan, encä halua tuoda muita rienoia, cinoia ia riitoia cun mist tässä hengen mieccain mittelemme. Seison sanoieni tacana iotca owat omiani. Suuni ei lurita toisten buheita, matci houccain sanomisia. Encä sanoillani toist arenaa mainoza.
Caicel olcon aicansa. Onbi aica taistella ia aica cwolla, eri aica bascahysisa asioida. Näit en toisiinsa secota ; Ymmärrän, joshi mittelö on wacawa asia, iossa hurmekin hubelehtii. Helbosti woisi haawain loucaantua. En halua catceroittaa cetään lobuxi icäänsä mielisuruihin waan byrin taistelemaan cuin tosi herrasmiehen, ritarim ia gentlemannin cunnialle sobii.
Sixi uscallan lausua noin nimetä että ios iocu alcaa himoita cuontaloani seinälleen wiisaitteni wuoxi, on turmeltunembi miesi, ei uroiden sotilasi waan boica-sicuri ionca buheis haise häne uran labiointi, ioca io hänen aiwoiens baica toimittabi.
En carde ; Sa varaudu!
Tässä tein vähän tarkoituksella tälläisen rakenteen, jossa höpinä ei kiusaa ja häiritse varsinaista kuvallista ilmaisua.
VastaaPoistaValitsin jokaisen erilaiseksi tarkoituksella.
Yhdessä selitetään halaamista sosiaalisen itseilmaisun muotona. Tässä halaamiseen esitellään esimerkiksi erilaisia syitä. Halaaminenhan on eikielellistä viestintää, ja kuten muukin eleellinen viestintä, se tuntuu ensivilkaisulla olevan spontaani tunteiden välittäjä.
Toisessa videossa halaaminen on hyökkäämisen väline. Sillä estetään toimintaa ja se on väkivallan väline, (bear hug). Sitä vastaan puolustaudutaan, oma tila ja terveys on uhattuna. Keinot, silmiin törkkimisen ja "astu sivulle ja nappaa palleista ja purista" -hengessä (jota jatketaan pari minuuttia) ovat aggressiivisia. Kuitenkin jossain vaiheessa rupeaa miettimään mitä (homo)seksuaalisia värityksiä tuossa elintennappaamisessa on.
Kolmannessa on kissan kanssa halaamista. Tässä korostuu tuntemattomuus. Onko eläimen halaustapa vain refleksi ja jalkojen oikominen vai nauttiiko se. Riskinä on että eläimen käytös oletetaan ihmismäiseksi. Toisaalta sama mystisyys voidaan laajentaa ihmisiinkin. Epävarmuus toisen syistä on aina.
Neljäs käsitteli halaamista etiketin kaltaisena normina. Miesten keskinäisessä halaamisessa tunteettomuus ja "homppeliksi leimaantuminen" kamppailevat keskenään. Halata ei saa salassa, täytyy kumartua taakse että ei vaikuta hyökkääjältä. (Askel sivulle ja...) Samoin kääntymissuunnan piti selvitä. Halaamisessa taputtelu on maskuliinista, läheisyys että kyky tuottaa kipua. Irrottautumisessa ei saanut "hivellä" vaan halaaminen loppuu kerrasta. Jos tässä tehdään virhe tulee ravistaa olkapäistä ja kertoa syy halaamiseen jotta ei tule epäselvyyksiä. Herää kuitenkin mietteitä siitä onko pelko "omien homoseksuaalisten tunteiden kohtaaminen" vai pelko siitä että toinen on homo ja itse joutuu tämän seksuaalisen lähentelyn kohteeksi. (Jota voi laajentaa siihen ensimmäiseen emotionaaliseen kaveriin, hänhän halailee naisia.)
Kaikki päättyy mysteeriin.